معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند 
سرخط خبرها

سهام ارزش مالکانه تا ۲ هفته آینده به فرهنگیان تخصیص می‌یابد

  • کد خبر: ۱۸۶۲۱۸
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
  • ۱
سهام ارزش مالکانه تا ۲ هفته آینده به فرهنگیان تخصیص می‌یابد
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: سهام ارزش مالکانه در قالب بخشی از سهام شرکت سهند تا ۲ هفته آینده به فرهنگیان عرضه می‌شود و اکنون عملیات اجرایی این موضوع و مراحل اجرایی این کار در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز حمیدرضا نجف‌پور کردی روز پنجشنبه در چهل و دومین جلسه رسمی کمیته ارزش مالکانه با مرور اقدامات انجام شده به ویژه در ۶ ماه گذشته و با بررسی گزارش هلدینگ‌ها با توجه به مصوبات کمیته ارزش مالکانه و میزان تحقق آن، اظهار داشت: برای پیشبرد گام‌های بعدی عملیاتی شدن طرح ارزش مالکانه اقدامات مربوط به انتقال سهام برخی شرکت‌های موسسه به شرکت سهند و تخصیص سهام آن به این شرکت به طور جدی در دستور کار قرار دارد و فرایند افزایش سرمایه و ثبت شرکت‌ها بزودی پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: طرح ارزش مالکانه موضوعی برگشت‌ناپذیر است و در دوره‌های گذشته کار‌های خوبی برای اجرای آن شد و در دوره مدیریتی جدید عزم جدی و جهادی موجب شد ریل‌گذاری از گذشته امروز به طور شفاف شود و کار در مسیر اجرایی قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها نسبت به اولویت‌های راهبردی مجموعه برنامه‌ریزی، ظرفیت‌سازی و عزم همگانی داشته باشند هیچ کاری زمین نخواهد بود و بر این قاعده به ظرفیت‌سازی برای تحقق ارزش مالکانه به عنوان مطالبه دیرینه فرهنگیان مکلف هستیم.

نجف‌پور کردی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ارزش مالکانه و با تاکید بر نقش‌آفرینی اعضای صندوق و معلمان در تحقق این هدف مهم، امروز در حکمی محمدحسن صدقی معلم سرشناس، برجسته و منتخب عضو صندوق ذخیره فرهنگیان و عضو باسابقه کمیته عالی ارزش مالکانه را به عنوان دبیر کمیته منصوب و ابراز امیدواری کرد همه دست اندرکاران این طرح عظیم با جدیت و سرعت جهت اجرای صحیح طرح همکاری و مشارکت کنند.

همچنین در این کمیته اعضای هیات امنا بر ضرورت پیگیری مجدانه و تلاش‌های بی‌وقفه برای به نتیجه رساندن طرح ارزش مالکانه در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
0
0
فرهنگیان هم خدایی دارند صندوق ذخیره فرهنگیان خیلی کارها می توانست در حق فرهنگیان شاغل و بازنشسته انجام دهد وعده ی وام داد وعمل نکرد ما کلیه ی کسانی را که در صندوق تخلف کردند واگذار می کنیم به خدا این پول ها حق زن وبچه های ماست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->